fredag 6 december 2019

Julfest hos Lind o Co

I onsdags drog jag upp till huvudstaden för att vara med på Lind o Co:s julfest. Det var väldigt roligt att få träffa alla på förlaget och författarkollegor! På bilden är jag med feelgoodförfattarna Veronica Linarvfe och Kristin Emilsson. 
Nu är jag tillbaka i vardagen och vid tangentbordet och ska försöka skriva om Vår vid Sommen, det gäller att ha fantasi för när man tittar ut är det allt annat än vår ... 
Imorgon eftermiddag ska jag vara med som utställare på julmarknaden Jul på Ödlan. Det har utlovats musik, workshops, mat, iskonst, hantverk och mycket mer. Hoppas att det kommer mycket folk för jag tror att det kan bli en fin marknad. Jag ska stå utomhus så jag ska ladda med tjocka lager av varma kläder och varm dryck. Här finns länk till Kvarteret Ödlan som arrangerar marknaden. '
Ha en riktigt trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar