torsdag 22 oktober 2020

Våren är på gång!

Våren kanske känns långt borta, men om bara fem månader är den här och då kommer "Vår vid Sommen" ut på Lind o Co. Så här kommer omslaget att se ut. Det är Emma Graves som har skapat det och jag är så nöjd. Det känns verkligen som vår vid sjön Sommen. 

Igår fick jag den satta inlagan av min förläggare, så nu ska jag dra igång med korrekturläsning. När jag redigerade boken släppte jag det manus som jag skriver på för att verkligen fokusera på innehållet i, men nu vid korrekturläsningen tror jag att jag ändå ska skriva ett par timmar på miyy nya manus och så korrläsa Våren resten av arbetsdagarna. Vi får se. Nästa vecka är det höstlov och då blir det mindre jobbtid, kanske kör jag bara korrläsning då för att bli klar. 

Ha en fin höstdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar