måndag 6 maj 2019

Agneta Norrgård tipsar om Är det bara jag som bryr mig?

Agneta Norrgård som tipsar om böcker i Svt:s Go'kvälls bokpanel och i P4 Västernorrland ger "Är det bara jag som bryr mig?" fem stjärnor i sin recension på Instagram, Facebook och webbsidan Agnetasabc.se. Så här skriver hon bland annat: "En bok med engagerade karaktärer som påverkar och dröjer sig kvar efter utläsning." ....... "Boken är äkta och trovärdig. Jag dras med i engagemanget men får samtidigt en klump i magen då jag påminns om alla tuffa utmaningar som ständigt omger skolbarn idag, som de behöver tackla och förhålla sig till.En riktigt bra igenkännande berättelse om mod, tillhörighet, relationer och att söka sin identitet. En bok som tar upp viktiga ämnen och som jag varmt rekommenderar till både killar och tjejer i ca 9-14 års åldern."
Glad blir jag över alla fina recensioner som trillar in om boken. Här är länken till Agnetasabc och recensionen där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar