söndag 25 september 2016

Min bokmässa 2016

Nu är bokmässan över för i år för min del. Det var en hektiskt, rolig, stimmig och inspirerande dag. Jag lyssnade på Elsie Johansson i Tidningen Vi:s monter, jag signerade två 20-minuterspass i Opals monter, jag lyssnade på Christina Wahldén och Patrik Lundberg på Ung Scen och mycket annat. Sedan pratade jag med Lena-Maria, Sandra och Lina från Nypon och Vilja förlag. Jag fick reda på att det är i januari som min lättlästa för vuxna kommer ut. Jag visste tidigare att det var våren 2017. Så nu närmar det sig! Jag pratade med författarkollegor och personal i Opals monter. Och så köpte jag en hel del böcker och en tidningsprenumeration. Jag var fullastad när jag åkte hem. Det kändes som en bra mässa. Som vanligt är en helt slut när en sätter sig på tåget hem. Bokmässan är både jobbig och underbar!
Jag glömde ta bild när Sara var på plats så det fick bli en på våra böcker.

Mycket folk som vanligt! Kul att många gillar böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar