tisdag 30 juli 2019

Tillbaka på bloggen

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på bloggen, jag har varit lite ledig och hunnit med en resa till Österlen och en liten tripp till Boxholm och Tranås med besök vid och på sjön Sommen. 
Under sommaren har jag också skrivit klart ett råmanus som jag hoppas kan få bli en roman i framtiden. Mycket arbete återstår förstås, men det är ändå alltid så skönt när ett längre råmanus är klart, och att jag kunde få några veckor i sommar utan att tänka på karaktärer och story. Nu ska det nyskrivna manuset få vila i några månader innan jag tar tag i det på nytt i höst. Jag har tänkt ha ytterligare några veckor ledigt innan jag tar mig an ett annat manus som har fått vila ett bra tag nu. Det känns bra att jag vet vad jag ska göra i höst, sedan hoppas jag på att idéer till något nytt manus ska komma till mig ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar