tisdag 20 juni 2017

Panik - Min E-post funkar inte!

Min vanliga e-post funkar inte för tillfället! Den ska flyttas från att höra till ett bredbandsabonnemang till att höra till mitt mobilabonnemang, handläggaren som skulle fixa det sa att det skulle ta tio minuter, när jag märkte att den inte verkade funka ringde jag igen och då sa den nya handläggaren att det kunde ta fyra, fem dagar! Hjälp! Men han lovade att alla mejl som kommer under tiden ska komma fram till slut ... Det hoppas jag verkligen stämmer, för tänk om det dyker upp ett JA från ett förlag just nu och jag inte ser det! Eller nåt annat viktigt och kul!
Jag brukar svara på mejl inom ett dygn och helst omgående, så det känns helskumt att inte ens se sina mejl. Men bara att gilla läget, flytten var tvungen att ske någon gång, för vi ska få fiber här och bredbandsabonnemanget ska sägas upp. Och det skulle ju kunna vara så att jag var bortrest och inte kunde ta emot mejl av den anledningen ...
Jag har en annan e-postadress som funkar och det är camilla.dahlson@gmail.com Använd den om du ska skicka något viktigt och om du råkar läsa det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar